\ ترجمه عمو سبزی فروش به زبان انگلیسی:

 uncle vegetable seller
 oh ye
 do you have vegetable
 oh ye
 ... ... i want a lemon
 oh ye
 i want u alone
 oh ye
 uncle vegetable seller
 ... oh ye
 i want a cherry
 oh ye
 strawberry
 oh ye
 i want an apple
 oh ye
 can we be a couple
 oh ye
 uncle vegetable seller
 oh ye
 sabzit ashie
 oh yea
خخخخخخخخخ... فقط خودتونو کنترل کنین :))))


نظرات شما عزیزان:

Nika
ساعت15:03---21 مرداد 1393
بابا خلللللاقیتتتتتت....
پاسخ:إوا دمم گرم!


MOHAMMAD
ساعت14:50---13 مرداد 1393
بابا مترجم ابتکارت تو حلقم
پاسخ:عجب حلقه وسیعی!!!!


مهدی
ساعت13:02---6 مرداد 1393

پاسخ:نیشتو ببند!!


mahdi
ساعت17:43---2 مرداد 1393
درود.
اپم ها
پاسخ:چشم داداشی رسیدگی میشه


ترلان
ساعت14:10---2 مرداد 1393
از دلایلی که من تماس های از دست رفته و مسیج هامو نگاه میکنم :
1 % بخاطر اینکه بفهمم چه کسی باهام کار داشته
۹۹ % بخاطر اینکه اون علامت تماس ازدست رفته و یا مسیج از بالای صفحه گوشیم پاک شه..!
پاسخ:خخخخخ فک میکردم فقط من اینجوریم


m
ساعت5:08---31 تير 1393
راستی اجی اون نظره نفهمیدم چی گفتی اخریت بعد انجمنمم بالای وبم نوشته خوب دیگه چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هااااا هیچی یادم رفت یادم اومد میگم
پاسخ:توجیح شدم داداشی
بابته سوالمم باس بگم که شما گفته بودی دوستت تصادف کرده داغونه ولی نوشته بودی دستم!فک کردم واس خودت اتفاقی افتاده..الان متوجه شدم.ایشالا دوستتم سلامت باشه:)


m
ساعت20:36---30 تير 1393
مورد داشتیم پسره با ارایش رفته بیرون خواهرش غیرتی شده زده اشو لاشش کرده
پاسخ:اصن یه وضعیتی شده جونه داداش


m
ساعت3:36---30 تير 1393
پسره اومده خونمون در زنی درو زد منم تو حیاط بودم درو باز کردم گرفتمش گفتم عمو چی میکنی کار داری گفت نه عمو من اومدم در زنی خاستم فرار کنم ک شما منو گرفتید منم از صداقت پسر دلم رحم اومد کلی پسررو زدمو به این فکر کردم که اگه دلم رحم نمی اومد چیکارش می کردم
پاسخ:خخخخخخخ یه پدیده جدید ب پدیده ها اضاف شد!!شما پسرا کلا پدیده اید جونه داداش:))


m
ساعت3:31---30 تير 1393
راستی چرا تو انجمنم عضو نمیشی هااااااااا عضو شو مطلبم بزار لطفا اگه دوستاتم بیان چه بهتر شلوغشششششش کن اجیییی
پاسخ:انجمن چی داداش جان؟؟اگ متوجه شدم ب چشم شلوغشم میکنم واست:*


m
ساعت19:58---29 تير 1393
شاید فراموش کردن چیز سختی باشد ولی خاموش کردن اسونه خاموش کن رفیق......تا خاموشت نکردن
پاسخ: دلگیرم از مرغ هایی که دانه خوردنشان پیش ما بود و حالا برای دیگران تخم میگذارند….رفتند ولی می دانم روزی بوی کباب شدنشان به مشامم میرسد…


sajjad
ساعت14:40---28 تير 1393
خخخخخخخخخخ
پاسخ:^^


aziztanha
ساعت19:13---27 تير 1393
دلم شور گذشته را ميزند . . .

دلم شور می زند ,

نه شورِ آینده را ...

برای گذشته نگرانم ...!

برای روز های گرمی که می ترسند دیگر تکرار نشوند ...

و من برایشان نگرانم ,

روز هایی که پر از عشق بود و شاید دیگر تکرار نشوند

و دلم شور می زند برای سکوت سرد آینده ...

که نه شقایق در آن رشد می کند ...

و نه آسمان آبی می ماند ...

دلم شور می زند ...

برای مرگ سرسبزی عشق ...

که از آن جز بیابانی باقی نمانده

و دلم شور می زند ...

برای خودم که بغضم را به سیگار می گویم و ...

درد و دل هایم را به دیوار ..

پاسخ:عااااااااالی بود داداشی.ممنونم


vahid
ساعت9:10---24 تير 1393
همین که قاصد را فوت کنی تا عطر نفسهایت را با خود بیاورد برای دلم کافیست
پاسخ:خخخخخ قربون دلت داداش


ترلان
ساعت20:24---23 تير 1393
ﯾﻪ ﺭﻭﺯﻩ ﺁﻓﺘﺎﺑﯽ ﯾﻪ ﺧﺎﻧﻢِ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﺭﻭﯼ ﻋﺮﺷﻪ
ﮐﺸﺘﯽ ، ﺩﺭ ﺳﻮﺍﺣﻞ ﻣﮑﺰﯾﮏ ﺑﻪ ﺩﺭﯾﺎﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﺮﺩ
ﮐﻪ ﻧﺎﮔﻬﺎﻥ ﺍﻧﮕﺸﺘﺮ ﺍﻟﻤﺎﺱ ﮔﺮﺍﻧﺒﻬﺎﯾﺶ ﺍﺯ
ﺍﻧﮕﺸﺘﺶ ﺳﺮ ﺧﻮﺭﺩ ﻭ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﺗﻮ ﺁﺏ ﻭ ﺯﻥ ﺑﺎ
ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ﺍﯾﻦ ﺳﻔﺮ ﺭﺍ ﺳﭙﺮﯾﮑﺮﺩ...
... ﭘﺲ ﺍﺯ15ﺳﺎﻝ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺷﻬﺮﻩ ﻣﮑﺰﯾﮑﻮ ﺳﯿﺘﯽ ﺭﻓﺘﻪ
ﺑﻮﺩ ، ﺩﺭ ﯾﮏ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﺳﺎﺣﻞ ﺳﻔﺎﺭﺵ
ﺧﻮﺭﺍﮎ ﻣﺎﻫﯽ ﺩﺍﺩ ، ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺍﺷﺖ ﻣﺎﻫﯽ ﺭﻭ
ﻣﯿﺨﻮﺭﺩ ﯾﻪ ﺟﺴﻢ ﺳﻔﺖ ﻭ ﺳﺨﺖ ﺯﯾﺮ ﺩﻧﺪﻭﻧﺶ
ﺣﺲ ﮐﺮﺩ ﻭ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺭ ﺁﻭﺭﺩ ﺩﯾﺪ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﺳﺘﺨﻮﺍﻥ ﻣﺎﻫﯿﻪ
ﻧﮑﻨﻪ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﯼ ﺍﻧﮕﺸﺘﺮﻩ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ﺑﺎﺑﺎ ﺗﻮ ﺩﯾﮕﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺗﺨﯿﻠﺖ ﻗﻮﯾﻪ!!!!



پاسخ:خخخخخخخخخخخ دمت گرم


m
ساعت17:18---23 تير 1393
زندگی یک مرد ساده است دلی بزرگ دارد غروری بی نهایت ولی با کلمات یک دختر خام میشود و اگر ان دختر او را بازیچه کند وای بر مرد که می میرد به همین سادگی
پاسخ:اشتباس کاملا مخالفم.این پسران ک مای مظلوم،معصوم...خام خودشون میکن:(


الهه ... نمکدون
ساعت13:18---23 تير 1393

پاسخ:خخخخخخخخخ


m
ساعت17:39---22 تير 1393
ای کاش دنیا مثل بازی های بچه گانه بود هر موقع کسی ازافه بود همیشه مینداختیمش بیرون الان ارزوی اون روزارو دارم
پاسخ:خخخخخخخخ.چ وحشتناک میشد وضعیت


saeedsingle
ساعت12:44---22 تير 1393
ینی تو فک میکنی داداشتم میخاد یجوری باحالیت رو بگیره؟

پاسخ:خخخخخخخخخخخ من قربون داداش سعیدم بشم:)


Rooze19
ساعت17:27---21 تير 1393
الهی قوربونه ابجیه گلم برم
پاسخ:خدا نکنه ابجی:(چرا بیخود و بی جهت کشتار راه میندازی؟؟!!!


Ali perspolisi
ساعت21:56---20 تير 1393

x ﺑﺰﻭﺩﯼ ﮐﻨﺴﺮﺕ ﻣﺠﯿﺪ ﺧﺮﺍﻁ ﻫﺎ ﺩﺭ ﺑﺮﺯﯾﻞ :
ﻣﺘﻦ ﮐﻨﺴﺮﺕ ﺑﺪﯾﻦ ﮔﻮﻧﻪ ﺍﺳﺖ :
ﻋﺰﯾــﺰﻡ ﭘﺎﻫﺎﺕ ﻧــﻠــﺮﺯﻩ ﮔﻞ ﺍﻭﻝ ﻭ ﺑـــﺰﻥ
ﻭﺍﺳـــﻪ ﺑﺪ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﺮﺩﻧﻮ ﻭ ﺑﯽ ﻣﺤـــﻠﯽ ﻫـــﺎﯼ ﻣــﻦ
ﮔﻞ ﺩﻭﻣــﻮ ﺑــــﺰﻥ ﺑـــﺰﺍﺭ ﺑــﺮﯾـــﺰﻩ ﺍﺑـــﺮﻭﻡ
ﻣﻦ ﺑﺪ ﺑﺎﺯﯼ ﮐـــﺮﺩﻡ ﺍﻣــﺎ ﺗــﻮ ﻧــﯿـــﺎﻭﺭﺩﯼ ﺑـــﻪ ﺭﻭﻡ
ﺳـــﻪ ﻭ ﭼﻬــــﺎﺭ ﻭ ﭘﻨـــﺞ ﻭﺷﯿـــﺶ ﮔﻼﺭﻭ ﭘــﺸـــﺖ ﻫـــﻢ
ﺑـــﺰﻥ
ﺧـــﺐ ﺍﮔـــﻪ ﺣـــﺮﺻـــﺖ ﻣﯿــﮕﯿـــﺮﻩ ﻫـــﯽ ﻧــﮕــﺎﻩ ﻧــﮑــﻦ ﺑـــﻪ
ﻣـــﻦ
ﮔﻞ ﻫــــﻔﺘـــﻢ ﺭﻭ ﺑـــﺰﻥ ﻣــﻦ ﮐﻪ ﻫﻔـــﺖ ﺧـــﻂ ﻋـــﺎﻟـﻤــﻢ
ﺑـــﺰﺍﺭ ﺧﻮﻧـــﻤﻢ ﺑـــﺮﯾـــﺰﻩ ﺗـــﺎ ﺑــﻔــﻬــﻤﻢ ﺍﺩﻣـــﻢ
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخخ.احسنت.قشنگ بود


گیتی
ساعت14:44---20 تير 1393
دوکلوم نمیشه من خوصوصی باهات بحرفم همه ملت بایدبفهمن ناسلامتی داداشمی ها مکان فرهنگی باسه من ترسیم میکنه فیلسوف خان
پاسخ:تو خصوصی نمیده ک خب!


vahid
ساعت9:27---20 تير 1393
دلتنگی یعنی فاصله ای که با هیچ بهانه ای پر نمیشود
پاسخ:لایک


vahid
ساعت9:24---20 تير 1393
دلتنگی عین یه جای شگستگی روی عینگ آدمه ...
هر جا نگاه کنی می بینیش
پاسخ:لایک


vahid
ساعت9:19---20 تير 1393
در دهکده ی ما کسی هل ریا نیست/چون نیست ریا هیچ کس انگشت نما نیست/ما طالب مهریم و دل از عاطفه لبریز/دل صفا تر از ما بخدا هیچ کجا نیست
پاسخ:زیبا بود.سپاس


مهران
ساعت2:45---20 تير 1393
فرمون دادن دخترا :
بیا
بیا
بیا
بیا
افتاد تو جوب نیا . . .
پاسخ:داشتیم آقا مهران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:(((((((((((((( خانوما پرچمارو بگیرین بالا حملــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!


گیتی
ساعت21:17---19 تير 1393
ریدم توقالبم خدایا چه گهی خوردمعوضش نمی کنم تاتوهم ببینی دست گلمو
پاسخ:مودب باش گیتی!!مکان فرهنگیه مثلا!


مهرنوش
ساعت20:35---19 تير 1393
دمت گرررررم آجی گلم ..... قالبت حرررررف نداله........ی سر ب وبم بزن
پاسخ:فدای تو.چشم


ترلان
ساعت16:10---19 تير 1393
حرف هائی هست تو زندگی که



اگه همه جا هم جارشون بزنی



بازم سنگینه!
پاسخ:موافقم.لایک


بهزاد
ساعت15:37---19 تير 1393
جالب بود...
پاسخ:فدات


pj
ساعت13:11---19 تير 1393
باحال بود . مرسی .
پاسخ:خاهش میشه


Rooze19
ساعت1:30---19 تير 1393
ۆلی فک کنم قبلیه بهتر بود
پاسخ:یه مشکل پیش اومده وبم یجوری شده مدیریتش چنوقته:(((درس میکنم قالبشو ابجی


Rooze19
ساعت1:28---19 تير 1393
به به قالب جدید مبارک پس شیرنیش کو ابجی؟
پاسخ:بووووووووووووس


maryami
ساعت23:58---18 تير 1393
هوای مردن




بیخ گوش من است...




همان جایی که روزی...




رد نفس های تو بود.....!!!!!

پاسخ:دم شما گرم


maryami
ساعت23:58---18 تير 1393
▀♫▄چِهــ ـ سَختـْـ اَستـْـ ـ
▀♫▄هَـمــــْ پـــ ـــــــــــ ــــــــــآییزْ بآشَدْ
▀♫▄هَـمــْـــ ــ اَبرْ بآشَـــدْ
▀♫▄هَـمْـ بآرآنْــ بآشَدْ
▀♫▄هَـمْــ ـــ خیآبآنْـ خیسـْـــ بآشَدْاَمـــــآ
▀♫▄نَهـ ـ تـــــو بآشیـ ــ
▀♫▄نَهــ دَستیـ ـ بَـرآیـــ فِشُردَنـــْـــ بآشَدْ
▀♫▄نَهــ پآییـ ـ بَـرآیــ قَدَمْـ زَدَنـ ـْ بآشَدْ وَنَهـ ـ نِگآهـــیـ ـ بَـرآیـ زُلـْ زَدَنـ ـْـ ....


پاسخ:لایک گلم


گیتی
ساعت12:57---18 تير 1393
رقیق وداداش گلم نایب نما هم قالب سه ستونه ی خوشگلی داره ها اگه خواستی بروفقط قسمت سه ستونروانتخاب کن بقیش زیادمالی نیستن
پاسخ:مر30 جی بی جونم باشه حتما


مهران
ساعت23:30---17 تير 1393
میدونی قشنگی این زندگی به چیه؟

به اینه که وقتی تو سرگرم لحظه های خودتی،

یکی تولحظه هاش داره واسه قشنگی لحظه

های تو دعا میکنه

بهترين ها رو برات ارزو ميكنم مهتاب گلي
پاسخ:بسی شگفت زدم کردی داداشه گلم:))خیلی مهربونی ایشالا تا همیشه سبز باشی:))


ساجده ♥مهدی
ساعت19:01---17 تير 1393

پاسخ:خخخخخخخخخخ


Rooze19
ساعت17:31---17 تير 1393
آبجیه خوبم امیدوارم هر جا هستی همیشه شاد باشی
پاسخ:فدای تو.همچنین گلم


گیتی
ساعت14:06---17 تير 1393
تبریک داداش گلم پ باهم چارتایی می ریم مدرسه نمونه بزن قدش کی جشن بگیریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:دیدی توروخدا داداشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وای!خدایا شکرت:)))
پاسخ:جونه گیتی همتون یه مشتلغ به بنده بدهکارید بهتون خبرخوش دادما


parisa
ساعت11:45---17 تير 1393
خدایا به من فهم وشعور بده که برای انچه تقدیرم نیست اشک نریزم...
پاسخ:آمین♥


parisa
ساعت11:44---17 تير 1393
لعنت به اون لحظه ای میمردم از نبودنش .....
این دفعه نوبت منه با هر نفس میکشمش .....
پاسخ:با هرنفس میکشمش...خیلی قشنگ بود


parisa
ساعت11:44---17 تير 1393
وقتی در رابطه دوستیــــــــــــ
بعضَیــــــــــــ ها به شارژ ایرانسل فکر میکنن ...
و بعضیـــــــــــ ها به مسائل جنسی ...
درک میکنی تنهایی زیاد هم بد نیست ...!!!
پاسخ:والا♥


parisa
ساعت11:43---17 تير 1393
زندگی به من دو چیز آموخت!!!!!
.
.
.
.
.
هیچ کدومشو نمیگم!
والااااااااااااا
دهنم صاف شد تا یاد گرفتم....
خودتون برید تحقیق کنید یاد بگیرید
چه توقعایی از آدم دارید
یکم روپای خودتون وایسید)))
پاسخ:دمت گرم پریساجون.خخخخخخخخخخ


parisa
ساعت11:42---17 تير 1393
خخخخخخخخ اجی دمت گرم
خخخخخخ
پاسخ:فدات


رها
ساعت1:08---17 تير 1393
عالییییییییییییییییییییییییییی بود.مرسی
پاسخ:قربونت رهاجون


حامد
ساعت0:53---17 تير 1393
سلام خواهری خدا وکیلی تا حالا اینجور از ته دل نخندیده بودم .مردم از خنده خیلی ممنونم دلمو کلی شاد کردی.با اجازه نوشتمش.مر30@ };-
پاسخ:قابل شمارو نداش فدات داداشی خوشنود بشدم^^


گیتی
ساعت22:33---16 تير 1393
فالبت خیلی خوشگل ترازقبلیاس من که دلم باسه همه تنگ شده
پاسخ:ممنونم م م م م م م.چ عجب شما از ما تعریف کردیا!


arash
ساعت21:22---16 تير 1393
ﻗﺮﺍﺋﺘﯽ :
ﺩﺧﺘﺮ ﺧﻮﺏ ﺩﺧﺘﺮﯾﻪ ﮐﻪ ﭼﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿ ﯿﯿﯿﯿﯿﯽ؟ !!!
ﺑﻮﮔﻮ !
ﺑﺎ ﭘﺴﺮ ﺩﻭﺳــــــــــ ؟؟ ! ﻧﺸﻪ !
ﺩﻭﺱ ﺷﺪ ﭼﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿ ﯿﯿﯿﯿﯿﯽ؟؟
ﺑﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭ
پاسخ:ای بابا هروز اینو میذاری و من معنیشو متوجه نمیشم داداشه گلم!باس برم دنبال ترجمه و تفسیرش


ترلان
ساعت20:07---16 تير 1393
سلام ابجی مهتابم
چرا گلم؟؟؟چرا گریه؟؟
پاسخ:هی زمونه............


Arezoo
ساعت19:51---16 تير 1393
خانوم خوشگله برو به قسمت های دیگم نگاه کن من every thing هستم.
پاسخ:چشم چشم مزاحم میشیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, | 23:1 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |